لیگ برتر فوتبال انگلیس

ببینید | ولورهمپتون ۲-۲ نیوکاسل

منچسترسیتی به لطف دو گل خولین آلوارز و ارلینگ هالند توانست تیم خوب و سازمان یافته برایتون را شکست دهد و به سه امتیاز ارزشمند این بازی برسد.
کد خبر: ۱۴۲۶۸۳۵
تعداد بازدید : 12

به گزارش جام جم آنلاین، منچسترسیتی که در سه بازی از چهار بازی اخیرش شکست خورده بود، امروز میزبانی از برایتون را برعهده داشت. سیتی پس از هشت بازی با ۱۸ امتیاز در رده سوم بود و برایتون ۱۶ امتیازی نیز در رده ششم قرار داشت. این جدالی جذاب بین ایده‌های پپ گواردیولا و روبرتو دی‌زربی بود.

سیتی بازی را بهتر شروع کرد و پس از هفت دقیقه به گل رسید.  

دوکو که از سمت چپ آزاری دائمی برای مدافعان برایتون بود، با گذر از مدافع مستقیم خود وارد محوطه جریمه شد و با پاس خود خولین آلوارز را در موقعیت گلزنی قرار داد. ضربه پای چپ ستاره آژزانتینی هم به طاق دروازه نشست تا سیتی پیش بیفتد. شروعی ایده آل برای تیم تحت هدایت پپ.

سیتی همچنان تیم بهتر زمین بود و ۱۲ دقیقه بعد برتری‌اش را مضاعف کرد. اشتباه بازیکن برایتون باعث شد سیلوا صاحب توپ شود. او ارلینگ هالند را در موقعیت گلزنی قرار داد و ستاره نروژی با یک شوت تماشایی از بیرون محوطه جریمه گل دوم سیتی را به ثمر رساند. قبل از این بازی هالند ۲۹ روز و ۳۴۶ دقیقه بود که نتوانسته بود گل بزند و به این طلسم پایان داد.  

بعد از این گل بازی کمی متعادل‌تر شد، ولی سیتی همچنان برتری محسوسی داشت. علی‌رغم موقعیت‌هایی که هر دو تیم داشتند و البته ۱۰۰ درصدی نبودند، نیمه نخست با برتری ۲-۰ میزبان به اتمام رسید.

برایتون در نیمه دوم آمده بود ورق را برگرداند و بهتر از نیمه اول کار را شروع کرد.  

در دقیقه ۵۲ آدینگرا، گراس را در داخل محوطه سیتی صاحب توپ کرد. هافبک برایتون از تله آفساید فرار کرد و به اورتگا نزدیک شد، اما ضربه او خوب نواخته نشد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۸ سیتی چیزی تا گل سوم فاصله نداشت. فودن توپ خوبی برای هالند پشت محوطه جریمه ارسال کرد. ستاره نروژی توپ را روی پای چپش آورد و ضربه اش را زد، اما گلر برایتون به خوبی توپ را برگشت داد.

کمی بعد او ضربه دوکو را نیز مهار کرد تا برایتون در بازی بماند.

در دقیقه ۶۹ میتوما در چند قدمی دروازه توپ را با ضربه سر به تور کنار دروازه زد تا یک شانس عالی برای برایتون از دست برود. دو دیقه بعد آلوارز دروازه بدون دروازه بان برایتون را باز نکرد تا میهمان در دقیقه ۷۳ فاصله را بالاخره به یک گل کاهش دهد.

آنسو فاتی که تازه به زمین آمده بود، روی دفع اشتباه مدافع سیتی (آکانجی) با یک بغل پا توپ را درون دروازه سیتی جای داد.

برایتون به تلاش خود برای زدن گل تساوی ادامه داد، ولی سیتی هوشیارانه کار کرد. هرچند در دقیقه پایانی بازی آکانجی اخراج شد، اما میزبان توانست برتری ۲-۱ را حفظ کند و سه امتیاز حساس را بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها